Как да избереш най-добрите компютри и лаптопи за своя бизнес?
01.05.2020
В тази статия ще ти помогнем да направиш по-информиран избор, ако се насочваш към бизнес клас лаптопи и настолни компютри.
Кога е необходимо да избереш настолен компютър за своите служители?
В две ситуации:
• Когато бизнесът ти се намира в ниша, която поражда нуждата да използваш мощен хардуер (дизайн или архитектурно студио, маркетинг агенции, рекламни агенции, студия за печат и др.)
• Когато твоите служители нямат нужда да бъдат постоянно мобилни или да носят работата си вкъщи (офис асистенти, банкови служители или хора, обслужващи клиенти)
Настолните компютри предоставят несравнима хардуерна мощ и са решения, които предлагат допълнителен комфорт на служителите. Няма нищо по-добро от това тялото ти да е заело правилна форма, а мониторът да е на нивото на погледа ти, за да не чувстваш напрежението от дългия работен ден, нали?
Ако твоят екип се занимава предимно с по-леки дейности (като текстова обработка или анализ на финансова информация, например) и не взима работата си вкъщи, не е необходимо да оборудваш офиса с последно поколение настолни компютри. Достатъчно е да избереш решения със стандартна хардуерна конфигурация, която да осигурява необходимото ниво на продуктивност, за да може работният процес да върви плавно.
Разбира се, има и професионалисти, които се нуждаят от несравнимо добър настолен компютър (а понякога и от няколко монитора), за да извършват своите служебни задължения бързо и ефективно. Сред тях попадат дизайнерите, видеографите, фотографите и архитектите, които се нуждаят от немалка хардуерна мощ, за да са спокойни, че ще завършат множеството си проекти успешно и в срок.
Какви са предимствата на настолните компютри за бизнеса?
Нека започнем с най-важното – цената! Конфигурациите за настолни компютри започват от около 300 лева, като дори и най-евтините от тях са прекрасен офис помощник. Това ги прави разумно решение за онази компания, която търси бързи решения на разумна цена.
Макар и по-обемни от лаптопите, настолните компютри осигуряват продуктивност от най-високо ниво, което е ключово за компаниите, които имат изключително натоварено ежедневие и целят максимална оптимизация на работния процес. Не забравяй, че добрият хардуер спестява доста главоболия на твоите служители и винаги си заслужава да инвестираш в най-добрите конфигурации!
Настолните компютри имат доста по-дълъг жизнен цикъл от лаптопите. Въпреки това при тях има и по-ниски разходи за поддръжка. За разлика от лаптопите, при десктоп компютрите е много по-лесно да правиш ъпгрейд или да заменяш компоненти, за да удължиш живота им.
Форми и размери на настолните компютри
Можеш да откриеш десктоп компютри в множество физически форми и размери.
Tower е всеки компютър със стандартни размери. Това е най-популярната форма на десктоп машините, която винаги можеш да откриеш във всеки дом или офис. Тя се радва на особено търсене от компаниите, които се нуждаят от висок клас хардуер, тъй като графичният дизайн или видеообработката са здраво застъпени в тяхната дейност.
Small Form Factor са вариант на Tower конфигурациите, но значително по-малки по размери. В някои случаи те имат леки хардуерни ограничения, но за сметка на това са изключително компактни и се търсят предимно от бизнесите, които разполагат с по-малки работни пространства.
All-in-One компютрите обединяват дисплей (монитор) и всеки един хардуерен компонент в един цялостен продукт. Най-популярният представител на тази категория компютри е Mac-ът на Apple, но лесно можеш да намериш Windows алтернативи от Dell, HP и Lenovo, които не му отстъпват по дизайн и хардуерна мощ.
Лаптопите са най-добрият избор за онези, които винаги са мобилни
Такива служители най-често са:
• Мениджъри на компании
• Търговските представители
• Project мениджърите
• Служители с по-креативни професии (копирайтъри)
• Служители, които често носят работата си вкъщи.
С други думи, тези хора не се задържат на едно място и често не се нуждаят от настолен компютър. Съвсем вероятно е да прекарват дните си в пътувания или в интензивна комуникация. Или пък да са от креативния тип хора, който обича динамиката и смяната на работната среда. Във всички случаи трябва да им осигуриш свободата, от която се нуждаят. За тях лаптопът е най-подходящият инструмент за изпълнение на служебните задължения, защото ще им даде гъвкавостта, която търсят.
Що се отнася до избора на правилния модел бизнес клас лаптоп с подходяща хардуерна конфигурация, е необходимо да знаеш в детайли спецификите в дейността на всеки твой служител. Ако той често се среща с клиенти и партньори, е необходимо мобилният му компютър да изглежда добре, но не за сметка на хардуерните възможности. За копирайтърите и хората, които си служат с думи, подходящ избор биха били предложенията от серията ThinkPad на Lenovo, които притежават клавиатура, чийто дизайн неведнъж е печелил награди за ергономичност.
Ето защо, когато избираш лаптопи за своя бизнес, e необходимо да обърнеш внимание на множество фактори, сред които:
• Процесор и видео карта
• Количество RAM памет
• Вид и големина на хард диска
• Големина и резолюция на дисплея
• Видове портове и възможности за свързване с периферен хардуер
Impacto.bg винаги те консултира напълно безплатно, за да можеш да вземеш най-доброто решение за своята компания и да предоставиш максимални условия за продуктивността на своя екип.
Какви са предимствата на лаптопите за бизнеса?
1. Преносимост. Лаптопите са изключително компактни, което ги прави страхотно попълнение към професионалното ежедневие на почти всеки служител.
2. Свобода и комфорт. Оборудвайки своя екип с бизнес клас лаптопи, ти му предоставяш възможност да работи по време и от място, удобни за него – дори и вкъщи!
Бизнес клас лаптоп с докинг станция: за служителите, които се нуждаят от баланс
Това е истинска златна среда за хората, които обожават мобилността, и бизнесите, които държат на максимална продуктивност.
Един от малкото недостатъци на лаптопите е това, че имат ограничен набор от портове, което предотвратява възможностите за свързване на множество аксесоари. Докинг станцията разрешава този проблем, като разширява функционалностите на лаптопа и повишава удобството при работа с него.
Тя се поставя на бюрото на служителя и не заема място, тъй като е изключително компактна. Към нея се свързва цялата палитра от десктоп периферия, която е необходима (монитори, клавиатура, мишка, принтер и др.). Идвайки в офиса, служителят просто поставя своя лаптоп на докинг станцията, което осигурява максимална десктоп продуктивност.
За професионалистите, които често работят извън офиса, докинг станцията е необходим аксесоар, защото им помага да извършват своята работа по-бързо и по-оптимизирано.
Защо бизнесът купува лаптопи, компютри и монитори от Impacto.bg?
Защото повече от 16 години е доверен партньор за всеки в предоставянето на качествена бизнес клас компютърна техника на страхотни и достъпни цени!В Impacto.bg ще намериш огромно разнообразие от бизнес клас лаптопи и компютри, внесени директно от Западна Европа. Преди да ти ги представим, нашият екип подлага всеки един компонент на щателна проверка. Всеки продукт, който предлагаме на бизнеса, преминава през 10 различни теста за качество и достига до твоя бизнес само ако издържи всички тях.
Когато се чудиш с какви бизнес компютри, монитори и лаптопи да оборудваш своя офис, ние ще те консултираме напълно безплатно и заедно с теб ще определим подходящото решение спрямо поставения бюджет и нуждите на твоя екип.
Към всеки наш продукт ще можеш да добавиш и напълно лицензиран Windows 10. А освен че ще ги предоставим с 12 месеца гаранция, ние ще дойдем в твоя офис, за да монтираме на място цялото компютърно оборудване, което избереш от нас.
Ако имаш каквито и да е въпроси, ние сме винаги близо до теб. Ето защо можеш:
• да ни посетиш на място в гр. Пловдив, ул. Лерин 16 Г
• да ни се обадиш на телефон +359 32 66 31 30
• да ни пишеш в онлайн чата на нашия уебсайт или да ни изпратиш имейл на office@impacto.bg
• да се свържеш с нас във Facebook Към всички новини