Често задавани въпроси (ЧЗВ)
Доставката е безплатна при поупка над 199 лв. При покупка под 199 лв. доставката се поема от купувача.
Да. Гаранционният срок се определя от вида на техниката и съответно от нейния клас, ако има такъв. Страндартно срокът е от 3 до 60 месеца.
Срокът на изпълнение зависи от вида повреда, в голяма част от случаите отстраняването на и се извършва до 14 дневен срок. Законово установеният срок за отстраняването на повредите е 30 календарни дни.
Различните класове са индикация за състоянието на техниката.
Продукти, маркирани в клас „А+“
Продуктите от клас А+ са изключително запазени, неразличими от нови. Предлагат се с 18 месеца гаранция.
Продукти, маркирани в клас „А“
Продуктите от клас А са с леки следи от нормална употреба, но не съдържат забележки по дисплея, например драскотини или пиксели, на работещ или изключен екран.
Продукти, маркирани в клас (А-)
Продуктите от този клас имат следи от употреба като драскотинки (1-2мм.), които са трудно забележими на изключен екран или пиксели. Възможни са забележки по корпус или портове, като например – леко забележими пукнатини или отчупени парченца пластмаса.
Продукти, маркирани в клас (B)
Продуктите в този клас имат следи от употреба, може да имат нарушен естетичен вид и/или забележки по екран. Възможно е да имат пукнатини и счупени елементи.
Продукти, маркирани в клас „А+“
Продуктите от клас А+ са изключително запазени, неразличими от нови. Предлагат се с 18 месеца гаранция.
Продукти, маркирани в клас „А“
Продуктите от клас А са с леки следи от нормална употреба, но не съдържат забележки по дисплея, например драскотини или пиксели, на работещ или изключен екран.
Продукти, маркирани в клас (А-)
Продуктите от този клас имат следи от употреба като драскотинки (1-2мм.), които са трудно забележими на изключен екран или пиксели. Възможни са забележки по корпус или портове, като например – леко забележими пукнатини или отчупени парченца пластмаса.
Продукти, маркирани в клас (B)
Продуктите в този клас имат следи от употреба, може да имат нарушен естетичен вид и/или забележки по екран. Възможно е да имат пукнатини и счупени елементи.
Законово установено е, че при направена онлайн покупка клиента има право да върне пратката в 14 дневен срок считано от момента на вземане. Ако имате намерение да върнете стоката, то трябва да се съобразите с този законово установен срок за връщане.
Важно: Задължително трябва да предоставите издаден касов бон към Вашата покупка!
Някои условия за връщане:
Трябва да върнете стоката с състояноето, в което сте я получили (оригинална опаковка – ако има такава; да съдържа всички документи, с които е изпратена пратката; да не липсват кабели, зарядни и др., с които е получен продукта). Имате право да отворите пратката и да се уверите, че всичко по нея е изрядно, ако решите, че това не е техниката, която сте очаквали, може да я върнете, но връщането ще бъде за сметка на получателя. Ако връщате стока закупена от нас след няколко дни, то трябва да се уверите, че връщате точно това, което сте закупили включително и документите. Те трябва да са здрави (да не са повредени). При всички положения, транспортните разходи са за сметка на клиента.
При направена покупка в локалния ни магазин в Пловдив на ул. Лерин 16Г, право на връщане има всеки клиент, но при условие, че връщането е на база проблем с техниката, който проблем покрива гаранционните условия.
Важно: В случаите, когато трябва да бъдат върнати пари, връщането се осъществява по банков път.
Важно: Задължително трябва да предоставите издаден касов бон към Вашата покупка!
Някои условия за връщане:
Трябва да върнете стоката с състояноето, в което сте я получили (оригинална опаковка – ако има такава; да съдържа всички документи, с които е изпратена пратката; да не липсват кабели, зарядни и др., с които е получен продукта). Имате право да отворите пратката и да се уверите, че всичко по нея е изрядно, ако решите, че това не е техниката, която сте очаквали, може да я върнете, но връщането ще бъде за сметка на получателя. Ако връщате стока закупена от нас след няколко дни, то трябва да се уверите, че връщате точно това, което сте закупили включително и документите. Те трябва да са здрави (да не са повредени). При всички положения, транспортните разходи са за сметка на клиента.
При направена покупка в локалния ни магазин в Пловдив на ул. Лерин 16Г, право на връщане има всеки клиент, но при условие, че връщането е на база проблем с техниката, който проблем покрива гаранционните условия.
Важно: В случаите, когато трябва да бъдат върнати пари, връщането се осъществява по банков път.