Гаранция и сервиз

Осигуряване на гаранция

Продуктите, разполагащи с гаранционна карта, издадена от Импакто, се обслужват от сервиза на Импакто. При възникнали проблеми/дефекти в рамките на гаранционния период, може да се обърнете към екипа ни. Гаранционният срок на всеки продукт е посочен в гаранционната карта и започва да тече от датата на продажба.

Ремонти по време на гаранционния срок се извършват само след представяне на фактура (касов бон) и гаранционна карта.

Най-често дефектният продукт следва да се изпрати по куриер към адреса на Импакто – Пловдов, Ул. Лерин 16Г, за да бъде установена и отстранена повредаата.

За допълнителна информация свържете се с нас на телефон: +359 32 622 496 или +359 32 663 130 или ни пишете на имейл: office@impacto.bg

След получаването на продукта в сервизния център, той се диагностицира от сервизните специалисти и се извършват необходимите действия за отстраняване на проблема.

Мерките за изпълнение на гаранцията могат да бъдат: ремонт на продукта, частична или цялостна замяна, възстановяване на стойността на продукта, ако не е възможно друго решение.

Във всички изброени случаи срокът за изпълнение на гаранцията е един календарен месец.

Ако не е възможно да бъде отстранен гаранционния проблем, продуктът може да бъде заменен или да се върнат парите за покупка.

След привеждането на продукта в изправно състояние, той ще бъде изпратен обратно до адреса, посочен от клиента, по куриер или предаден лично на клиента в офиса на Импакто. Времето за доставка е 48 часа в цялата страна. Възможно е някои населени места да се обслужват по предварително фиксиран от куриера график, в тези случаи доставката може да бъде повече от 48 часа.

Не се считат за хардуерни рекламации всякакъв вид софтуерни инсталации, настройване на драйвери и проблеми при работа със софтуерни приложения.
При проблем свържете се с нас на посочените телефонни номера.

Гаранционното обслужване няма да бъде в сила ако:

  • Има следи от механични удари, вследствие на които е счупен екрана на устройството или друга част от него;
  • Залято устройство с течност;
  • Повредени портове, скъсани кабели, вследствие механично усилие и неправилна употреба;
  • Липсващи и повредени бутони на клавиатурата;
  • Видими следи от изгаряне на външни портове вследствие на токов удар;
  • Опит за ремонт от неоторизирани лица;
  • Повредени пасивни и активни елементи (кондензатори, транзистори, бобини и др.);
  • Увреден външен вид, надраскан корпус вследвствие изтърване;
  • Механични повреди по електронните компоненти (важи за всички компоненти);
  • Изкривени или липсващи пинове;
  • Наранен, изтрит или скъсан сериен номер;
  • Механични повреди по електронните компоненти;

Безплатна доставка

Безплатна доставка за поръчки над 50450 лв.

Windows

Вземете легален Windows на изгодна цена

Гаранция и сервиз

Всички наши продукти са с гаранция

Купи на изплащане

Може да закупите всеки наш продукт на изплащане

Не пропускай най-атрактивните предложения.