Гаранция и сервиз
Осигуряване на гаранция
Продуктите, разполагащи с гаранционна карта, издадена от Импакто, се обслужват от сервиза на Импакто. При възникнали проблеми/дефекти в рамките на гаранционния период, може да се обърнете към екипа ни. Гаранционният срок на всеки продукт е посочен в гаранционната карта и започва да тече от датата на продажба.Ремонти по време на гаранционния срок се извършват само след представяне на фактура (касов бон) и гаранционна карта.Най-често дефектният продукт следва да се изпрати по куриер към адреса на Импакто – Пловдов, Ул. Лерин 16Г, за да бъде установена и отстранена повредаата.За допълнителна информация свържете се с нас на телефон: +359 32 622 496 или +359 32 663 130 или ни пишете на имейл: office@impacto.bgСлед получаването на продукта в сервизния център, той се диагностицира от сервизните специалисти и се извършват необходимите действия за отстраняване на проблема.Мерките за изпълнение на гаранцията могат да бъдат: ремонт на продукта, частична или цялостна замяна, възстановяване на стойността на продукта, ако не е възможно друго решение.Във всички изброени случаи срокът за изпълнение на гаранцията е един календарен месец.Ако не е възможно да бъде отстранен гаранционния проблем, продуктът може да бъде заменен или да се върнат парите за покупка.След привеждането на продукта в изправно състояние, той ще бъде изпратен обратно до адреса, посочен от клиента, по куриер или предаден лично на клиента в офиса на Импакто. Времето за доставка е 48 часа в цялата страна. Възможно е някои населени места да се обслужват по предварително фиксиран от куриера график, в тези случаи доставката може да бъде повече от 48 часа.Не се считат за хардуерни рекламации всякакъв вид софтуерни инсталации, настройване на драйвери и проблеми при работа със софтуерни приложения.
При проблем свържете се с нас на посочените телефонни номера.
Гаранционното обслужване няма да бъде в сила ако:
- Има следи от механични удари, вследствие на които е счупен екрана на устройството или друга част от него;
- Залято устройство с течност;
- Повредени портове, скъсани кабели, вследствие механично усилие и неправилна употреба;
- Липсващи и повредени бутони на клавиатурата;
- Видими следи от изгаряне на външни портове вследствие на токов удар;
- Опит за ремонт от неоторизирани лица;
- Повредени пасивни и активни елементи (кондензатори, транзистори, бобини и др.);
- Увреден външен вид, надраскан корпус вследвствие изтърване;
- Механични повреди по електронните компоненти (важи за всички компоненти);
- Изкривени или липсващи пинове;
- Наранен, изтрит или скъсан сериен номер;
- Механични повреди по електронните компоненти;